🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زن کورد

(ثبت: 228468) تیر 13, 1399 

 

– زن کورد:

هر صبح،،،
به زنی “کورد” می‌اندیشم
که نمی‌داند
حیاط خانه‌اش را،
کجای جهان جارو کند!؟

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. سعید جان، درود.
    مثل همیشه زیبا و دلنشین و تفکر برانگیز و قابل تامل.
    بمانید

  2. چه تناقض زیبایی! آفرین

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا