🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سال به سال، دریغ از پارسال

(ثبت: 250697) شهریور 13, 1401 

 

زندگی را بر فقیران سخت و دلخون کرده اید
سفره های فقر را گسترده در خون کرده اید
ثروت اندوزان چه بی پروا به جولان دلخوشند
کوخها بشکسته و چشمها پر از خون کرده اید

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا