🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سال تنهایی

(ثبت: 217517) دی 5, 1398 

 

– سال تنهایی:

نیمه شب با سایه ی تنهای خود
ولگرد کوچه های خاموشی ام
چون دود در دل شب های سیاه و سرد
رو به عدم و سال ها فراموشی ام.

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. سلام و درود سعید جان.
    نمی دونم چرا اینطور خوندمش:
    نیمه شب با سایه ی تنهای خود
    یِکِّه گَرد کوچۀ چاووشی ام
    مثل دودی در شبی تاریک و سرد
    رو به سوی نیستی، خاموشی ام.
    قلمتان نویسا استاد فلاحی عزیز

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا