🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سایه ای ، روی قبر…

(ثبت: 214724) شهریور 19, 1398 

روزی میرسد
با شاخهِ گلی
روی جسم‌ِ سردم
و خوردنِ خرمایی
بدنیا می آورد
چشمانت، اشکهایی را
و به دوش میکشی خاطراتم را
در گذر زمان…
#محمدرضا_نعمت_پور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    شهریور 19, 1398

    عاشورای حسینی تسلیت 🍃

    • محمدرضا نعمت پور

      شهریور 19, 1398

      درودها جناب خراسانی عزیز
      عزاداری شما هم مقبول درگاه حق

  2. حامی شریبی

    شهریور 19, 1398

    درودتان باد
    شاعر
    درپناه
    خدای
    یاسها

    • محمدرضا نعمت پور

      شهریور 19, 1398

      دردها جناب شریبی عزیز
      سپاسگزارم از مکث نگاه گرمتان
      شادزی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا