🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سایه سار …. سلام

(ثبت: 255530) بهمن 8, 1401 
سایه سار …. سلام

 

بس که ماندم دور از آتشسرای سینه ها
چارسویم را قرق کردند یخگون کینه ها

رمزواری خواستم از خودشکستنها دریغ
با صداقت همچو من بیگانه اند آیینه ها

انقراض باغ را تعبیروحشت آوری است
سیل شنها، چشمه خشکیها،فرودچینه ها

کمتر ازسنگیم در احساس زیرا سنگ نیز
با صمیمیت سخن می گوید از پارینه ها

در شمار هفته ها و ماهها هستیم ، لیک
سایه سار لذّت خلقیم چون آدینه ها.

 

💕 سلام 💕

ای شکیبایی ترد احساس در لحظه های ثقیلم
دستهای اهورایی تو
مرهم زخمهای غریبی است
– کز شانه هایم به دل می خرامد
نامت آیینه و آب را اعتبار است
در قحطسال کرامت
آفتابی ترین روزهایی که در خاطرم هست
تقدیم نامت

***
ای گوارایی سبز تاریخ بر بام تقدیس
با تو بودن طلوعی دوباره ست
– در واپسین لحظه های حیاتم
صبح هر صبح
از من سلامت .

 

 

 

 

نظرها 10 
  1. طارق خراسانی

    بهمن 8, 1401

    بس که ماندم دور از آتشسرای سینه ها
    چارسویم را قرق کردند یخگون کینه ها
    رمزواری خواستم از خودشکستنها دریغ
    با صداقت همچو من بیگانه اند آیینه ها
    سلام و درود بر حضرت استاد
    مهمان سفره احساس پاک و مقدس، شما شاعر دردمند بودم
    به شاگردی تان افتخار می کنم
    در پناه خدا سلامت باشید و از غم ها رها آمین🌱👌👌👌👌👌👌👌🌱

  2. استاد طارق عزیز را درود می فرستم.از حسن توجه تان به کمین ارادتمندتان بسیار تا بسیار سپاسگزارم.

  3. سیاوش آزاد

    بهمن 8, 1401

    سلام موید باشید

  4. مهرداد مانا

    بهمن 8, 1401

    سلام
    وقتی آینه صیقل باشد ، کوچک ترین لکی بر آن معلوم است . برای همین من نیز حس کردم اگر ” کز ” را به ” که از ” تبدیل کنید شاید به صواب نزدیکتر باشد . هرچند متوجه نشدم آیا برای تنظیم آهنگ بوده یا از سر اتفاق

  5. صفا یغمایی

    بهمن 8, 1401

    درودها حضرت استاد.عالی ست
    لذن بردم و آموختم.
    موفق و موید باشید.
    🌺🌺🌺

  6. سپاسگزار و ارادتمندم.زنده باشید به مهر.

  7. رسول علی محمدی

    بهمن 9, 1401

    سلام و درودها
    عالی بود استاد
    گوهر وجودتان مصون از تلخی و گزند روزگار 🙏🌹

  8. مهدی سیدحسینی

    بهمن 12, 1401

    سلام و صبح بخیر
    با آرزوی سلامتی و سعادتمندی استاد کاشانی عزیز و توفیق الهی 🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا