🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سایه

(ثبت: 244838) بهمن 6, 1400 

 

زیر سایه ی آفتاب
نشسته بودیم
روح باران ظاهر شد

فاضله هاشمی غزل

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها 10 
  1. درود بیکران بانو
    قلمتان سبز ،اندیشه والای شما زلال ابدی
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  2. سیاوش آزاد

    بهمن 6, 1400

    سلام روح باران اگر مقصود مه است آفرین

  3. محمدعلی رضاپور

    بهمن 6, 1400

    🌹🌹🌹

  4. بهمن 6, 1400

    درود مهر بانو. زیبا و پر احساس است سرودتان.
    🌷🌷

  5. طارق خراسانی

    بهمن 6, 1400

    سلام دخترم

    عالی ست
    روح باران مه است
    چون روح را با غباری سپید ترسیم می کنند.

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👌🌹🌿

    • فاضله هاشمی

      بهمن 7, 1400

      سلام استاد عزیزم سپاسگزارم💐🌿🍃🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا