🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سحر کلام

(ثبت: 1559) خرداد 4, 1395 

هوا ابری،
 دلم ابری،
 و چشمانم…

آه ! که منتظر بهانه اند…
 برای باریدن…

حرفی بگو….
تا ببارم این بغض تلنبار را…

و آرام گیرم…
 در سایه ی 
سحر کلامت ….

ماجد

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):