🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سرزمین مقدس ام…

(ثبت: 216693) آبان 21, 1398 

بانوی من
سرزمین مقدس ام
به شکوه و آرامش
بیستون می مانی
و ابروانت
طاق بستان ساسانی است

تندیس تنت
گنج نامه من است
که سر از هگمتانه در آورده است
و قامت بلندت
به درختان بلوط
زاگرس می ماند
و من،
به غربت کوردستان می مانم
مهجور و ناشناخته و پر از درد.

سعید فلاحی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. امیر جلالی

    آبان 21, 1398

    بانویی که نماد کوردستان است و عشقی که در سراسر این خاک عزیز و این وجود نازنین پیچیده است .
    بسیار زیبا و قابل احترام نیز…
    درود بر شما

    • سعید فلاحی

      آبان 24, 1398

      درودتان
      کوردستان مادر ما کوردها است و همیشه عزیز و محترم

  2. درودبرشما جناب فلاحی
    زیبا رقصیده قلم
    ولی اگرقدبلندمعشوقه رابه چیزی دیگرتشبیه می کردین منطقی تربود چراکه درخت بلوط به بلندی معروف نیست
    استوارهست وسربلندولی بلندنه البته اگرمنظورعمربلوط باشه وطبع بلندش درسته
    خسته نباشید دوست داشتم شعرتون رو🌻🌼🌼

    • سعید فلاحی

      آبان 24, 1398

      درودتان

      قامت بلند استعاره ای از تاریخ پر بار سرزمینم، کردستان
      و سرزمین کردستان همیشه با بلوط های کهن سالش شناخته می شود

  3. سپیده طالبی

    آبان 21, 1398

    عاشقانه ای زیباست جناب فلاحی گرامی قدر
    درودتان باد 🌺

    • سعید فلاحی

      آبان 24, 1398

      درودتان بانوی مهربان

      🙏🙏🙏🙏در پناه خدا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا