🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سرود میلاد امام حسن عسکری علیه السلام

(ثبت: 218472) آذر 10, 1398 

سرود میلاد امام حسن عسکری
شاعر و مداح اهل بیت رسول چهارمحالی(ساقی)
سبک:یا ابا صالح مددی مولا
……………………………….
یا ابا المهدی ، مددی مولا(2)
………………………………..
جلوه گر شد خدا،حسن روی حسن
حسن عسکری،آمد از لطف حق
……مولا……
شهر مدینه غرق شادی شد
امام هادی هم بابایی شد
……………………………..
می درخشد به روی ،زمین نور او
جن و انس و پری،سجده در پای او
………….آ قا……….
مولودت گشته،روز عید ما
شادمان زهرا همره مولا
………………………………
یا ابا محمد،حسن ابن علی
ایها الزکی ،العسکری عسکری
………مولا………
شفای مرضا،باب حاجاتی
شافع محشر،در عرصاتی
…………………………
چشمتان روشن ای،صاحب عصرمان
مولد عسکری است،مهدی ای ماه مان
………….آ قا…….
سامرا اینک،در تب و تاب است
از جنان خوبان زائر آ ن است
……………………………..
کن دعایی ایا ،حسن عسکری
بر ظهور گلت،کن دعا عسکری
…………مولا………..
ساقی و ذاکرم روز میلاد تو
شادمانم کنون با گلت عسکری
………………………………….
یا ابا المهدی ، مددی مولا(2)
………………………………………………
شاعر و مداح اهل بیت رسول چهارمحالی(ساقی)
وب سایت:
Rasoll60.mihanblog.com
rasoll60.rasekhoonblog.com
کانال تلگرام:
@sagi60
@rasoll09127933263
پیج اینستگرام
http://instagram.com/sagi9127933263

 

 

 

 

نظرها
  1. جزاکم الله خیرا ان شاءالله.
    ایکاش با صدای دلنشین خودتان اجرا کنید.بیشتر محظوظ می شویم
    زنده باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا