🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سرو سرفراز

(ثبت: 241882) مهر 2, 1400 
سرو سرفراز

 

زنجیره های ظلم و ستم پاره می شود
حبل المتین قصه گسستی به خود ندید

دشمن شکست خورد و فنا گشت و انقلاب
این سرو سرفراز ، شکستی به خود ندید

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. علی معصومی

    مهر 2, 1400

    زنجیره های ظلم و ستم پاره می شود
    حبل المتین قصه کسستی بخود ندید
    ◇◇◇
    درود حضرت استاد
    جام می ات ز جرعه مستانه نابتر
    جان و دلت به پرتو عشقش کبابتر
    ◇◇◇
    ما با توایم با تو نه ایم اینت بوالعحب…
    ◇◇◇
    ای دلبرانه به جز چشم مست تو
    این بزم عشق باده پرستی بخود ندید
    ایام بکام🌹🌿

    • طارق خراسانی

      مهر 3, 1400

      سلام

      برای تشکر از لطف شما مانده ام چه کنم
      دست و قلم آن خوزشید شعر و ادب را می بوسم
      بیت اهدایی شما را روی چشم گذاشته و با آن سیلی محکمی به دشمن خواهیم زد
      باز هم سپاس

      در پناه خدا 🙏❤️🌹🙏

  2. کبری محمدی

    مهر 8, 1400

    زنجیره های ظلم و ستم پاره می شود
    حبل المتین قصه گسستی به خود ندید🌹👏🌹

    بی شک همین خواهد بود
    سلام
    عالی بود
    قلم تان مانا
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا