🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سرگردان

(ثبت: 243724) دی 1, 1400 

 

ما گمشدگان به خانه كى برگرديم
آسيمه بسر بدور خود مى گرديم
اينجا كه طراوتى ندارد هرگز
سرگشته چو كاه در فضا مى گرديم

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. صفا یغمایی

    دی 1, 1400

    🌹👏👏👏شادکام باشید

  2. صفا یغمایی

    دی 1, 1400

    سلام و درودبسیار زیباست👏👏👏

  3. خسرو فیضی

    دی 1, 1400

    . با درودم نیک 🌺
    .
    . ما گمشدگان به خانه كى برگرديم
    . آسيمه بسر بدور خود مى گرديم
    .
    . الهی به رحمت و مهربانیت . . ما را به سر منزل
    . مقصودمان برسان تا نجات حاصل گردد 🌺
    . استاد گرانمهر قلم تان نویسا باد 🌺🌿🌹🌿🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا