🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ســـــــراب

(ثبت: 244199) دی 16, 1400 

 

چند خط شعر بگویم که دگــر باخته‌ام
روزگــار غم و بدبختی خود ســاخته‌ام

این منم دربه در و بی کس و تنها مانده
آنکه لای همه ی خاطره ها جـــا مانده

این منم خسته‌تـر از خسته گناهم بودی
بـــر سر راه دل افسوس تو چاهم بودی

ایـن منم غافل و سرگشته که نابود شدم
مثل سیگــار به دستان خودم دود شدم

ایــن منم هرزه‌ی ناپاک خـــرابم کردی
پیش چشــمان رقیبان تـو سرابم کردی

این منم لاشه‌ی خود را به خیابان بکشم
بلکه تصویر خــودم را شب پایان بکشم

این منــم بگذر و بگذار تو حــاشایم کن
شاهدِ مُــردن من بــــاش تماشایم کن

ایــن منم مست گنهکار کـه زنجیر شدی
لعنتی خـــواب بدم بودی و تعبیر شدی

این منم این منِ خسته که نخواهم دیگر
برو از پیش مــن ای خـــاطره‌ی زجرآور

……………………..
Ali… senator. D. R

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. درود بر شما
    زیباست
    فقط مثنوی معمولا حداقل ده بیت هست🌺

  2. خسرو فیضی

    دی 16, 1400

    . درودها نثارتان 🌺
    .
    . ایــن منم ، هرزه‌ی ناپاک خـــرابم کردی
    . پیش چشــمان رقیبان تـو سرابم کردی
    .
    . استاد ارجمند بسیار عالی سروده ای 🌺 بنده با اجازه جنابعالی یک ویرگول اضافه کرده ام !!!! می بخشید
    . روز و روزگارتان بشادی و خرمی باد 🌺🌿🌹🌿🌺

  3. فریبا نوری

    دی 16, 1400

    این منم دربه در و بی کس و تنها مانده
    آنکه لای همه ی خاطره ها جـــا مانده
    درود 🌷🍃🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا