🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سفر کربلا

(ثبت: 129) آبان 2, 1394 

دیشب من و دل به هم صفا می کردیم
تـــا وقـــت سحـــر خدا خدا می کردیم

بـــا زمــــزمـــه ی زیـــــارت عاشــورا
در اشک سفـــر بـــه کربلا می کردیم.

نقدها
  1. درود و سلام بر شما استاد خوش عمل خوش طینت اجر کم الی الله
    اطاعات و عبادات و عزاداری های عاشورای مورد قبول حق باشد

    آب از گذر زمان نمیخواست حسین
    از هیچکس امان نمیخواست حسین
    آرامش تشنگان نمیخواست حسین
    جانان شده بود جان نمیخواست حسین

    • درود بر استاد خادمیان ؛ یار صادق و رفیق مشفق و موافق….سپاس از حضور و نوازشتان.

نظرها
  1. نگار حسن زاده

    آبان 2, 1394

    بـــا زمــــزمـــه ی زیـــــارت عاشــورا
    در اشک سفـــر بـــه کربلا می کردیم.

    سلام و عرض احترام استاد بزرگوارم

    بسیار عالی بود

    درود بر شما

    موفق ومؤید باشید

  2. سمانه تیموریان

    آبان 2, 1394

    سلام خدمت استاد عزیزم
    بسیارزیباست
    می آموزم در محضرتون استاد

  3. سمانه تیموریان

    آبان 2, 1394

    گل یادم رفت بذارم
    تقدیم شما

  4. طارق خراسانی

    آبان 3, 1394

    با سلام و عرض تسلیت بر بزرگ شاعر و استاد گرانمهر
    حضرت خوش عمل کاشانی
    اشعار فاخر شما زینت بخش شعر پاک است.
    حضرت استاد در پنل کاربری و در قسمت ابزارهای ویژه شما موارد ذیل را خواهید دید:
    انتشار ویژه
    انتشار مجدد
    شعر ویژه روز
    با توجه به شارژ موجود می توانید خودتان اشعار فاخرتان را به دو ستون سمت چپ و راست برای نمایش هدایت فرمایید.
    مبلغ شارژ الان 110000 ریال موجود است و هرگاه کاربران عزیز ما شارژشان تمام شود مجدد و بصورت رایگان شارژ صورت می پذیرد.
    این کار را ما برای این انجام می دهیم که کاربران عزیز با سیستم مالی سایت آشنا شوند چون بعد از رفتن حقیر این وبسایت برای بقای خود مجبور است مسایل مالی را لحاظ کند.
    در پناه خدا……………………………………..

    • درود بر استاد طارق عزیز(ماه کریم خراسان).ان شاءالله سالیان درازی این سایت بپاید و فرّ همایی شما نیز بر آن چتری ملکوتی بگشاید.آمین بحق سیدالساجدین.

  5. صباغ کلات

    آبان 5, 1394

    .

    خوش باد ! هوای رو ح و جانت ، ای دوست

    با دست پر ، از سفر بیایی ؛ که نکوست

    در پای ضـریح شش جهـت ، عشق نشین

    خوش باد ! به حالتان، که معشوقه هموست

    …………………………………………

    آجرک الله تعالی خیرا . ان شاء الله

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا