🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سفر

(ثبت: 2303) شهریور 3, 1395 
سفر

 

اگر در تماشای چشمان  ِ مستت غریبم

همان  آشنای  شکسته  دل   ِ بی شکیبم

چنانم  تُهی  از  تمنّا  که   در  هر  تماشا

توگویی که هرگز نبوده دو چشمی طبیبم

گُسستی ز من رشته ی مهربانی  دعا کن

بمیرم نبینم که دادی  چو دشمن  فریبم

غزل در هوایت  ندارد دگر  شوق ِ پرواز

بریده  نفس   خنده های  کریه   ِ رقیبم

سفر کرده ای  تا بگویی که با من غریبی

ندانی چه کرده  بمحراب ِ عشقت  لهیبم

غریبانه  شد  سهم ِاین دل تماشای دردی

که  شب  تا  سحر  می کشد دم بدم  بر  صلیبم

چه دارد  طلایی  که  دیگر ندارد  بهایی

شکسته قفس در قفس بغض ِاَمن یُجیبم

 

 

 

 

نظرها 14 
  1. جواد مهدی پور

    شهریور 4, 1395

    درود و عرض ادب محض استاد گرامی ام بانو خیاط پیشه ی مهربان

    عالیست

    بسیار زیبا  ودلنشین بود

    زنده باشید

    • طلعت خیاط پیشه

      شهریور 5, 1395

      جناب مهدی پور ارجمند

      از حضور گرمتان ممنونم

  2. مجید مصطفوی (ماجد)

    شهریور 4, 1395

    سلام و عرض ادب

    درود بر شما

    مانا باشید و نویسا
    در پناه حق

    • طلعت خیاط پیشه

      شهریور 5, 1395

      جناب مصطفوی سپاس

      قلمتان سر سبز و دلتان بهاری باد

  3. طارق خراسانی

    شهریور 4, 1395

    با سلام و درود بر طلعت عشق

    بزرگ شاعر سرزمینم

    شما بدون شک   از مفاخر شعر پاک هستید  و بزودی  این مهم اعلام خواهد شد.

    به جرآت می گویم شما  یکی از  شاعران بزرگ  معاصر  می باشید و به وجودتان افتخار می کنم .

    در پناه حق شاد زی

    • طلعت خیاط پیشه

      شهریور 5, 1395

      استاد ارجمند جناب طارق شما لطف دارید ممنونم.

      استاد حضورتان گرما بخش دلهای سرد و واژه های سرما زده است.

      از اینهمه توجه و دادن انرژی مثبت سپاسگزارم.

      خدا کند که قلمی سازنده داشته باشم و شور و حرکت زندگی را در واژه ها طوری بحرکت درآورم که عطر رستن و سر سبزی را به خوانندگان انتقال دهد.

  4. درودهابرشما

  5. نگار حسن زاده

    شهریور 6, 1395

    سلام و عرض ادب و احترام بانو طلای گرامی

    خوشحالم میهمان شعر باشکوهتون بودم

    بسیار عالی بود

    درود بر شما

    موفق و پیروز باشید

    • طلعت خیاط پیشه

      شهریور 6, 1395

      خانم نگار حسن زاده

      ممنونم از حضور گرمتان

  6. محمدحسین پژوهنده

    شهریور 7, 1395

    لفظا و معنا بدیع است، احسنت

  7. علی اصغر اقتداری

    شهریور 7, 1395

    که  شب  تا  سحر  می کشد (عشق تو) بر  صلیبم

    درود بر شما غزل خوبی بود    در این مصراع یک رکن کم دارید

    • طلعت خیاط پیشه

      آبان 30, 1395

      با سپاس از توجه خاص شما

      با عرض معذرت  این رکن جا افتاده بوده (دَم به دَم )که در ارسال شعر جا افتاده.

      که شب تا سحر می کشد  دم به دم بر صلیبم

      ممنون از وقتی که گذاشتید.

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا