🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سلام بر تو غریبی که آشنا هستی

(ثبت: 2397) شهریور 15, 1395 
سلام بر تو غریبی که آشنا هستی

 

دستانی که کمک می کنند پاکتر از دستهایی هستند که رو به آسمان دعا می کنند / كورش كبير
بوسه در این شعر به معتی محبت است

سلام بر تو که بارانِ بوسه ها هستی

حریمِ امنِ  فـراوانِ بوسه ها هستی

سلام بر تو غریبی که آشنا هستی

سلام بر تو که سلطانِ بوسه ها هستی

ملائکـه به حرم این ترانه می خوانند:

همیشه شوقِ هَزارانِ بوسه ها هستی

به آستانِ تو دیری به چشمِ خود دیدم

مقسِّمی، چه شتابانِ بوسه ها هستی!!

کسی نخوانده سرودی ز بعدِ تو از مهر

امامِ عشقی و پایانِ بوسه ها هستی

اگر چه پرده نشینَ ت ز پرده دَر آید

بَر او تو بانیِ طوفانِ بوسه ها هستی

بتاب بر سر هر ذرّه ای که محتاج است

تو آفتاب  درخشانِ بوسه ها  هستی

به بیت بیتِ غزل های طارقانه عزیز

تو بهترین، به خراسانِ بوسه ها هستی

۱۱ شهریور ۱۳۹۳
طارق خراسانی

 

 

 

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    شهریور 16, 1395

    اَللّهُمَ صَلِّ عَلي علي بن مُوسَي الِّرِضا المَرُتَضي اَلاِمامِ التَّقيِّ النَّقيِّ وَ حُجَتِكَ عَلي مَن فَوقَ الاَرضِ و َمَن تَحت الثَّري اَلصِدّيقِ الشَّهيدِ صَلاةً كَثيرَةً تآمَّةً زاكِيَةً مُتَواصِلَةً مِتَواتِرَةً مُتَرادِفَة كَاَفضَلِ ما صَلَّيتَ عَلي اَحَدٍ مِن اوليائِكَ.

    درود فراوان نثار استاد گرانقدرم جناب طارق مهربان

    اجرتان با صاحب اثر

    بسیار زیبا و آسمانی سرودید

    لذت بردم و بهره مند شدم

    از امام رضا  (ع )میخوام که نظر لطفی فرمایند و دعوتمان کنندبرای پا بوسی به محضرشان مشرف شویم

    این  روزا  دخترم  هی میگه منو ببر پیش امام رضا (ع) ، دلمان خیلی براشون تنگ شده . امیدوارم قبل از آغاز شروع تحصیلات بتونیم زیارت کنیم .

    حال و هوای دلم را خیلی امام رضایی کردید . یک لحظه احساس کردم در حرم مقدسشان هستم

    التماس دعا دارم

    درود بر شما استاد ارجمندم

    • طارق خراسانی

      شهریور 16, 1395

      سلام   و درود

      سپاس از حضور پر مهرتان

      امیدوارم زیارت  آقا  علی بن موسی الرضا،نصیب، شما، و خانواده محتزم شود 

      در پناه خدا

  2. سحر جهانی

    شهریور 16, 1395

    • طارق خراسانی

      شهریور 16, 1395

      سلام و درود

      سپاس  جهان بانو

      در پناه حق

  3. طلعت خیاط پیشه

    شهریور 16, 1395

     کسی نخوانده  سرودی  ز بعد تو از مهر

    امام  عشقی  و  پایان   ِ بوسه ها هستی   

     درود بر استاد ارجمندم چه عاشقانه سروده اید از آقا امام رضا(ع)

    اجر شما با امام غریب ِآشنا

    التماس دعا

    بداهه تقدیم شعر زیبای شما

    دلم به عشق  ِ طواف  ِ تو می زند پرپر

    تو آفتاب  درخشان   ِبوسه ها  هستی

    • طارق خراسانی

      شهریور 16, 1395

      سلام به گهربانویشعر و ادب

      سپاس از حضور پر ممهرتان

      در پناه حق

    • طارق خراسانی

      شهریور 16, 1395

      سلام به گهربانویشعر و ادب

      سپاس از حضور پر ممهرتان

      در پناه حق

  4. سمانه تیموریان

    شهریور 16, 1395

    درود فراوان استاد عزیزم 

    می آموزم در محضرتان 

    فوق العادست . در پناه حق 

    • طارق خراسانی

      شهریور 16, 1395

      سلام بر سمانه ی عزیز

      سپاس از حضور سبز شما

      در پناه حق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا