🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سه‌گانی «شمعدانی»

(ثبت: 5703) اسفند 26, 1396 
سه‌گانی «شمعدانی»

هوالمحبوب

سه‌گانی

گوشۀ یک سنگ قبر 

شمعدانی چشم خود را باز کرد؛

زندگی آغاز کرد.

صدیقه(نسیم) محمدجانی

پیشاپیش سال نو بر شما خوبان مبارک.

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):