🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سه کوچه قبل از ایستگاه پنجاه

(ثبت: 255963) بهمن 17, 1401 
سه کوچه قبل از ایستگاه پنجاه

رویِ پیشانیِ سرد و سنگیِ دفترچه کاهی

شعر می‌گیرد امشب سراغِ حسینِ پناهی

خیرمقدم به مهمـان‌نوازیِ آهی که گاهی

سَرزده آید و غــم به چـاهِ گلو می‌فروشد
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
فـــاعلاتن مفــاعیلُ مفتعلن فـــاعلاتن
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
فـاعلن فـاعلن فـاعلن فعلن فـاعلن فـع
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

سیدمحمدرضالاهیجی
ساکوتی.هند

 

 

 

نظرها
  1. سلام و درود ادیب گرانقدر
    صبح و روز شما بهشت

    از لطف و بزرگواری سرکارعالی سپاسگزارم

    سلامت باشید و سعادتمند

  2. سلام و درود جناب دکتر مدهوش گرانقدر
    روز شما نکو

    از لطف و بزرگوار جناب عالی سپاسگزارم

    به توان عشق سلامت باشید

  3. سلام و درود جناب رضاپور بزرگوار
    اوقات شریف شما بخیر و نکو

    از لطف و محبت حضرتعالی سپاسگزارم

    مستدام و همیشه خدا سلامت باشید

  4. سلام و درود جناب استاد یغمایی گرانقدر

    شب خوش

    سپاس‌گزار و خاکسارم
    لطف دارید و بزرگوارید

  5. سلام و درود جناب الیاس جناس تام احساس

    شب خوش

    لطف دارید