🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سه گانه شعر

(ثبت: 5850) فروردین 28, 1397 

این شعر نیست

یک مشت خون گرم است

سیال و شعله‌ور

***

این شعر نیست

این من‌ام

چون باده‌ای کهن

در دست این و آن

در دست دیگران

***

این شعر نیست این من ­ام

آنکس که پرسه زد

یک عمر در هوای تو

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 29, 1397

    این شعر نیست این من ­ام

    آنکس که پرسه زد

    یک عمر در هوای تو

     

    سلام و درود به آرزوی عزیز

     

    مانند همیشه زیباست

     

     

    در پناه خدا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا