🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سه گانی 2

(ثبت: 13217) بهمن 5, 1397 
سه گانی 2

1 ¤ خواب دیدم، دوستم داری!
پرنده ای شدم با دو بال،
و ناگاه پریدم از یک خواب کال.

 

2 ¤ با تلاشی بی امان!
با آرزوهای ناتمام
مانده ام در کوچه های آب و نان.

 

3 ¤ چنان بارانم و می بارم؛
بدون چتر یک بار بیا
تا شوی خیس دوستت دارم.

 

4 ¤ برای امام زمان جانم(عج):
یک جمعه می آیی،
دل در انتظارِ توست؛
می آیی و لبخند تنها کارِ توست.

 

5 ¤ خورشید خفته در جانت،
در نگاه تو روشنایی هاست
صبح میشود با طلوع چشمانت.

 

6 ¤ هر بار این را می کنی انکار،
عطر وجود توست اینبار؛
اردیبهشت شده است انگار.

 

7 ¤ ای وای ز خزان این باغ
گل ها همه پژمردند؛
کاش مادرها نمی مردند.

 

8 ¤ والله که می چسبد
صبحانه و چایی که تو آری
لیلای شیرین قند پهلویم!

 

9 ¤ بارها آنها را می خواندم
مابین شش ضمیر جمع و مفرد
تنها “تو” را می پسندم.

 

10 ¤ برای استاد شجریان:
در ماه مهمانی خدا
با بانگ ربنای تو.
چه شوری میشد با نای تو!

 

 

سعید فلاحی
(زانا کوردستانی)

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا