🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سواری

(ثبت: 247269) اردیبهشت 5, 1401 

 

وارد قلبم شدی
در نزدی
نگاهم از تو نپرسید چرا؟
قلب من
به دریا گفته بود
موج ها را سوار نکند

فاضله هاشمی غزل

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. سارا رحیمی

    اردیبهشت 5, 1401

    🌹🌹🌹

  2. مدینه ترکاشوند

    اردیبهشت 6, 1401

    درود برشما عزیز
    عاااالی👏🏻👏🏻🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا