🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سود

(ثبت: 243863) دی 8, 1400 

 

عقل آمد عشق را نابود كرد
منطق زشتى براى سود كرد

وانگه آن نامردمى ها خيمه زد
كلبه هاى امتى را دود كرد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. خسرو فیضی

    دی 8, 1400

    . درودها نثارتان 🌺
    . استاد والانگر همواره بسیار تفکر برانگیز سروده اید
    . عالی و گویا . . زیبا و شیوا
    . موفق و پیروز باشید 🌺🌿🌹🌿🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا