🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سيل

(ثبت: 243931) دی 10, 1400 

 

شراب بود ،
قطره هاى باران به خشكى دشت

به پيچش هموار صخره ها ،
خزيد و گذشت

آسمان شوريد ،
بر هجوم نامردمى

تا بشويد غبار ،
از جهالت صاحب منصبان مست

 

 

 

 

نظرها
  1. خسرو فیضی

    دی 10, 1400

    . درودها نثارتان 🌺
    .
    . سمان شوريد ،
    . بر هجوم نامردمى
    . تا بشويد غبار ،
    . از جهالت صاحب منصبان مست
    .
    . استاد والانگر از این گویاتر ؟؟ از این زیباتر ؟؟
    . بنازم کلک هنرورتان را 🌺
    . استاد سلامتی و سعادت را برایتان آرزو می کنم
    . 🌺🌿🌹🌿🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا