🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سپکو ۰۰۳

(ثبت: 14282) بهمن 27, 1397 
سپکو ۰۰۳

۱. به آتش میکشم
خاطراتت را
با سیگاری
تو که می سوزم
در آتش فراقت.

۲. زندانی
بیهوده به آزادی
می اندیشد
خبرش نیست
آنان که بیرونند
سرگردان در زندان خویش اند.

۳. بریدی تمام باورهای سبزم را
با ارّه ی نیامدنت
گرچه می دانستی
به باران آمدنت
بارور کرده بودم
درخت باورم را.

۴. خواب از چشمانم
ربوده ای
حتی در بیداری
خواب تو را می بینم.

 

سعید فلاحی

 

 

 

نظرها
  1. با سلام و احترام
    زیبا , عاشقانه و موجز است
    موفق باشید بزرگوار
    آفرین بر قلم شما
    انشاءالله تعالی سلامت باشید

    • زانا کوردستانی

      بهمن 28, 1397

      درود جناب شرافت مولا

      سپاس از شما

      سلامت و سعادتمند باشید

      🌹🌹🌹🌷🌷🌷🌺🌺🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا