🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سپکو ۰۱

(ثبت: 209378) اردیبهشت 15, 1398 
سپکو ۰۱

◇ #یک

فرشتگان یکی را گم کرده اند
سراغ ات را
یک به یک از من می گیرند

◇ #آرزو

به آرزوهای من نمی رسید
آن راهی
که او دنبال آرزوهایش می رفت.

◇ #لب

جان به لب شدم از نبودنت
خاطرهایت قدم میزنند
در دالان دلتنگی
واژه ی آمدنت را
بر لب  جاری کن

◇ #شعر

استکانی شعر
دم کرده ام برایت
تر کن گلویی
از چایِ شعرهایم.

◇ #قاب

قاب کرده ام بر دیوار
دوستت دارم هایت را
مانده ام کجا بکوبم
قاب عکس ات را

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#شعر_سپکو
ZanaKORDistani63@
سپکوسرای میخانه
کانال شعرهای سپکو(سپید کوتاه) سعید فلاحی(زانا کوردستانی)
https://t.me/sepkomikhaneh
http://mikhanehkolop3.blogfa.com

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    اردیبهشت 15, 1398

    سلام جناب فلاحی عزیز

    زیبا سرودید

    بهره مند شدم

    پیروز باشید

    درود ها🌿💐💐💐💐💐

    • زانا کوردستانی

      اردیبهشت 15, 1398

      درودتان استاد مهدی پور

      پاینده باشید انشاالله

      👏 👏 👏
      🌹🌹🌹

  2. مرضیه نیکویی

    شهریور 5, 1401

    تحسین های شایانم را پذیرا باشید .
    مرضیه نیکویی
    گردآورنده مجموعه های ارغنون

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا