🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سکونِ هر شب

(ثبت: 225131) فروردین 22, 1399 
سکونِ هر شب

 

ورق زده خیال تو
سکونِ هر شبِ مرا
به نغمه‌ و غزل سپرد؛
سکوتِ این لب مرا

مرا صدا زده بیا
به سرزمینِ آرزو
شتاب می‌دهد جنون
به راه مَرکَبِ مرا

سبک شده گلوی من
ز سربِ ناگزیرِ بغض
بهارِ نو گریسته
غمِ لبالب مرا

غزل زبانه میکشد
به شوق دیدنت هنوز
تو درک میکنی
فقط هجوم این تب مرا

مرورِ خاطراتِ تو
جنونِ هردمِ من است
تمام کرده یادِ تو
نم مُرکَّبِ مرا

مهناز نصیرپور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    فروردین 22, 1399

    درودتان
    احسنت
    زیبا سروده اید سرکار خانم نصیرپور گرانقدر🌹🌹🌹

  2. محمدعلی رضاپور

    فروردین 22, 1399

    درودتان گرامی!
    در پنجمین کارگاه ادبی سایت، منتظر نظرات ارزشمندتان هستیم:
    http://sherepaak.com/225005/—

  3. علی معصومی

    فروردین 22, 1399

    🌺🌸🌺🌸🌷🌿

  4. مينا امينی

    فروردین 22, 1399

    درودها مهربانوی جان
    قلمتان همواره سبز و نویسا
    مانا باشید به مهر🌸

    • مهناز نصیرپور

      فروردین 23, 1399

      درود مینای عزیزم
      سپاس از نگاه پرمهرت مهربانم🌹🌷

  5. حسین شیرکوند

    فروردین 22, 1399

    🌷🌷🌷
    👏👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا