🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سیاهپوش

(ثبت: 246057) اسفند 19, 1400 

 

آسمان سیاه پوشیده
عزا دار نیست
باران میگفت:«نمی آید»
ابر دست بردار نیست

فاضله هاشمی غزل

 

 

 

 

نظرها 10 
  1. محمدعلی رضاپور

    اسفند 19, 1400

    سلام و درود
    ماه بمانید و بدرخشید!

  2. حسین شیرکوند

    اسفند 19, 1400

    💐🏵️🌷💐🏵️🌷💐

  3. حسن نبی

    اسفند 19, 1400

    👌👌👌ابر دست بردار نیست👏👏👏
    درود ، احسنت بسیار عالی

  4. فریبا نوری

    اسفند 19, 1400

    درود فاضلۀ هاشمی عزیز

    🌷🌷🌷🌷

  5. مینا یارعلی زاده

    اسفند 19, 1400

    خیلی زیبا سرودی عزیزم آفرین👏👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا