🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سینِ سینوهه تهِ خط سرخ شد!

(ثبت: 258439) فروردین 26, 1402 
سینِ سینوهه تهِ خط سرخ شد!

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
آه ای دردی که درمان ناپذیری صبـر کن
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
روبه‌رویِ چشمِ تو در مستطیلی، سرنگون
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
استـــراحت می‌کنـــم “إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُون”
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــــــــــــــــ
سیّدمحمّدرضا لاهیجی
ساکوتی.هند
ـــــــــــــــــــــــ