🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شاخه گل

(ثبت: 243935) دی 12, 1400 

 

هر غنچه كه از شاخه ى گل افتاده
دستى بگرفت و روى عرش بنهاده

دشتى كه پر از لاله و سنبل شده است
از خون شهيدان همه جا گل شده است

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. خسرو فیضی

    دی 12, 1400

    . درودها نثارتان 🌺
    . استاد ارجمند مانند همیشه شیوا و زیبا 🌺
    . بر قرار باشید به لطف یزدان پاک 🌺🌿🌹🌿🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا