🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شاخه ی شوخ

(ثبت: 244341) دی 20, 1400 
شاخه ی شوخ

وقتی
زمستان
سر به پای برف می نهد
شب
به صورت صبحت
گیسو فشان
خیره می شود
صبح از لابلای لبخندت
سر می زند
با آغوشان پر از طلوع
تا
امید به لحظه هدیه دهد
برای شروع مجدد دیگر
آنگاه
هزار انحنای زمین
زیر گامهایت
آواز اردیبهشت می خو اند
به راه
جاده
پر می شود
از پژواک شمایلت
رنگین کمان
سر خم کرده به طاق نگاهت

 

 

 

 

نظرها 10 
  1. طارق خراسانی

    دی 20, 1400

    رنگین کمان
    سر خم کرده به طاق نگاهت
    🌹🌹🌹
    سلام و درود بر جناب رشنوی عزیز
    خودت نیامدی
    دل من بود
    تو را آورد
    دیروز سخت بیادت بودم
    و امروز سپیدی به روشنایی آفتاب را از شما خواندم
    در پناه خدا شاد زی اتدر عشق 🌿👏👏👏👏👏👏👌🌹❤️🌿

    • اکبر رشنو

      دی 21, 1400

      درودها فراوان
      بر
      استاد عزیزم

      سپاس بیکران از حضور گران ارجتان

      همیشه مهرتان تابانست بیشتر بتابید ان شا الله

      بیرون نمی توان کرد الا به روزگاران بی پایان فقط مهرست

      که همزاد نام خدایست مهربان !

      🌺🌺🌺🌺🌺🌸🌸🌸🌸🌸🙏🙏🙏🌈

  2. سلام و درود و ارادت
    جاده ی رنگین کمان، پُر باد از پژواک شمایلت❤️🙏

    • اکبر رشنو

      دی 21, 1400

      درودها
      بر دوست عزیزم

      مرحبا بر شما🌺🌺🌺🌺🍃

  3. سیاوش آزاد

    دی 20, 1400

    سلام منابعی هست که قواعد سپید را تشریح نموده باشد؟

    • اکبر رشنو

      دی 21, 1400

      درودها بر شما
      بله هست🌹🌹🌹🍃

  4. سلام و درود و مهر استاد رشنو گرانقدر
    سپیدی به غایت دلنشین و پرشور خواندم از قلم همیشه زیبانگار شما
    دستمریزاد👏👏👏🌹🌹🌹

    • اکبر رشنو

      دی 21, 1400

      درودها
      بر شما
      و
      حضور تحسین بر انگیزتان🌺🌺🌺🌺🌺🌺💐🌈

  5. سلام
    سلامت باشید
    درودها🙏

  6. فریبا نوری

    دی 22, 1400

    آنگاه
    هزار انحنای زمین
    زیر گامهایت
    آواز اردیبهشت می خو اند

    درودها استاد گرانقدر 🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا