🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شادی

(ثبت: 256804) اسفند 13, 1401 

 

شادی آن نیست که لبخند زنی تا به سحر
شادی آنست که لبخند بباری به شرر
شادی آن نیست که با قهقه محشور شوی
شادی آنست که با غم زده در شور شوی
وقت دلمردگی و حادثه مخمور شوی
دلت از درد بدرد آید و مأمور شوی
تا به خرسندی ِ دردمند به هر سور شوی
تا به دیدار نیازی بروی دور شوی
درد خود را به فراموشی ایام دهی
دردها را تو بکاهی همه الهام دهی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 13, 1401

    سلام

    قطعه زیبایی که با یک مفرد به پایان می رسد و می توان قالب شعر را خوشه ای دانست.

    در پناه خدا🌱🌹🌹🌹🌹👌🌱

    د

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا