🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شاي عِراقي

(ثبت: 216227) مهر 23, 1398 
شاي عِراقي

بـــــرای دیدن دربار ســاقی
وجودم کرده با شوقش تلاقی

هــــوایش کل جـانم را گرفته
هوس کرده دلم “شاي عِراقي”

التماس دعا

#اسماعیل‌علیخانی

پ ن: ارسال از مرز شلمچه

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. علی معصومی

    مهر 23, 1398

    درود بر شما جناب
    علیخانی نازنین
    🌿🌺🌺🌺🌺🌺
    هوس کرده دلم شای عراقی
    نوش جان

  2. طارق خراسانی

    مهر 23, 1398

    سلام و درود

    به به

    سفر بی خطر

    التماس دعا

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏❤️🌿

  3. سلام و درود بر شما بزرگوار

    التماس دعا

    🌿🍃🌺🌺🌺🌺🍃🌿

  4. سعید فلاحی

    مهر 24, 1398

    درودها

    زیارت قبول

    دعای خیر فراموش نشود
    🌹🌷🌺🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا