🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شبنم عشق

(ثبت: 254333) دی 7, 1401 

 

می خواهم از شبنم عشق تر شوم
و چکیده شوم در مزرعه ی پندارها
تا سبز شود گل خورشید
و نور برافشانیم بر همه ی زمین
می خواهم ارتعاش تمام جوانه ها را
جهانی کنم
از شور و شهد و شبنم
و فرکانس ۳۶۹ را
در اوج بشنوم
می خواهم تغییر دهم
کسوت شب را
و معرفی کنم
پیش کسوت روز را به همه ی شب ها…

۱۴۰۱/۶/۱۸

پ.ن. فرکانس ۳۶۹ نظریه ی (نیکولا تسلا) مخترع و فیزیک دان معروف

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. سلام
    زیبا بود موفق باشی و پیروز

  2. درود بر شما بانو اکرمی

    زیبا سرودید

    شادکام باشید
    💐🙏

  3. سلام و درود تان
    موفق باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا