🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شب یلدای بینوایان

(ثبت: 398) آذر 30, 1394 

در خونه ی مو نه نانخورش پیدایه

نه «ترشله*» کو برنده ی صفرایه

بین من و دالکم همــه ش دعـوایه

گـــــور پـــدر هر چه شب یلدایه.

*ترشله یا ترشاله:برگه ی خشک شده ی زردآلو.