🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شراب ِ عشق بیغش

(ثبت: 261239) تیر 4, 1402 
شراب ِ عشق بیغش

بیا که در فراق ِ تو چو شعله غرق ِ آتشم
نفس گرفته در غمت شکسته بغض ِ سرکشم

گمان مبر که می روی ز خاطرات ِ سبز ِ من
همیشه در دل ِ منی ، همیشه گرم ِ خواهشم

دو دست ِ التماس من ، گرفته دامن ِ دعا
و خوانده در هوای تو ، صداقت ِ نیایشم

بیا که زهد ِ بی ریا ، نمانده در دیار ِ ما
چه گویمت در این گذر بدوش ِدل چه میکشم

اگر رسد ز عاشقی سرم به سقف ِ آسمان
گمان مبر که بعد تو به عشق ِدیگری خوشم

نوازشی بکن مرا ، به آن نگاه ِ آشنا
نگو که پرده می درد شراب ِ عشق بیغشم

غزل غزل سروده ای ، برای یک نگاه ِ من
به طاق ِ گنبد ِ طلا ، تو کرده ای منقّشم

 

طلعت خیاط پیشه
طلای کرمانی

 

 

 

نقدها
  1. امید انصاری

    تیر 7, 1402

    غزل غز ل سروده ام …. سیل غزل به پا شده

    دامن دعا زیبا بود.

نظرها
  1. علی معصومی

    تیر 4, 1402

    درودها برشما
    بانو خیاط پیشه ارجمند
    بشیار زیبا سردده اید
    ♡♡♡♡

    در اشتیاق دیدنش همیشه در کشاکشم
    پر از نگاه آرزو میان تیر و ترکشم

  2. درود بر شما🌹

  3. سیاوش آزاد

    تیر 4, 1402

    سلام زنده باشید

  4. مهدی سیدحسینی

    تیر 4, 1402

    درود بر شما
    با آرزوی سلامتی و توفیق الهی 🌷🌷

  5. معین حجت

    تیر 4, 1402

    درود بانو خیاط پیشه بزرگوار👏👏👏💐💐💐

  6. شیدا شهبازی

    مرداد 6, 1402

    سلام و احترام زیباست 👏👌💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا