🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شرط مسلمانی ..

(ثبت: 1246) فروردین 28, 1395 

بسمه تعالی

 

 

مرگ   پایان غم انگیز گل افشانی نیست

و سلام ، آخر هر گونه  سخنرانی نیست

 

بر غزالی که به زیبایی خود می نازد

دل نبازید  که آهوی گلستانی نیست

 

طرح لب های تو جوریست که باید بوسید

مستحب است ولی  شرط مسلمانی نیست

 

رنگ آن گل که نشد سبز و سفید و قرمز

بهترین گل هم اگر خوانی اش ، ایرانی نیست

 

آسمان دلم از ابر بهاران  خـ …….ـالیست

چند سالیست که قحطی شده بارانی نیست

 

شهر خــــالی شده از خاطره ی عاطفه ها

دیر وقتیست که یک رابطه ، انسانی نیست

 

عاشقی سختترین مرحله زندگی است

عشق را ساده تر آن گونه که می دانی نیست