🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شما خدا نمی‌شناختید

(ثبت: 253522) آذر 8, 1401 

 

التیام بخشِ زخم‌هایِ کهنه نیست،

مرهمی که وانمود می‌کنید، ساختید

در حقیقت این،

نیست جز،

تیغِ تیزِ تازه‌ای که ساختید و بر،

رویِ دوستانِ خود،

– که حدس می‌زدید دشمن‌اند-

آختید!

دشمنانه دل درون سینه‌های دوستان خود

گداختید!

فکر می‌کنید اگر چه رستمانه تاختید ،

ابلهانه سر فراختید و احمقانه باختید!

– و دُرُست برخلافِ زعم و انتظارِ ما-

شما خدا نمی‌شناختید!

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آذر 8, 1401

    سلام حضرت استاد

    وقتی شعرتان را کامل خوانذم نا خودآگاه گفتم ای جان

    و ای جان
    چه قدر عادلانه به قضاوت برخاسته اید
    بزرگان ادب و معرفت ظلم را بر نمی تابند

    درودتان استاد

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👌❤️🌿

    • درود حضرت دوست 🙏🙏🙏🙏و سپاس🙏🙏🙏🙏خوشحالم که بلا رفع گردید و سالمید و سرحال🙏🙏🙏🙏شاداب باشید

  2. جواد مهدی پور

    آذر 8, 1401

    درود بر شما

    عالی ست واقعا

    💐🙏🙏🙏🌹

  3. مهرداد مانا

    آذر 8, 1401

    همینکه به این جبهه پیوستید فال نیک و بخت فرخنده است .