🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شهداى دفاع مقدش

(ثبت: 244735) بهمن 4, 1400 

 

ما بسوز عشق او مى سوختيم
خط سرخ لاله را افروختيم

شعله هاى عشق را با جانمان
تشنه لب در جبهه ها افروختيم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. فریبا نوری

    بهمن 4, 1400

    درودها بر شما
    و بر شاهدان راه عشق
    شعر زیبایی است در مصراع دوم قافیه نیاز به تغییر دارد شاید فعل آموختن با اندک تغییری در مصراع، به کار بیاید

    🌷🌷🌷🌷

  2. هادی همتی

    بهمن 4, 1400

    سلام و دروود
    قلم تان روشن و چشمه ی ذوق تان جاری
    زیبا سروده ای
    راه شهیدان ادامه دارد
    🦋🦋🌺🌺🌺🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا