🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شهدا

(ثبت: 221902) بهمن 28, 1398 

 

جز عکسِ رُخِ يار نشانی نکشيدند
جز خالِ لبِ يار به جامی نکشيدند

جز شُربِ مداوم به خُمستان نخزيد ند
جز عطرِ دل انگيز مشامی نچشيد ند

صد شوق به يک ناز بدادند خلايق
صد نکته شنيدند ز مهرش نرهيدند

از پرده برون شد سخنِ عشق به يکبار
بر طاقِ فلک جلوه ی عشاق کشيدند

بر درگه افلاک توسل به که آرند
جز شَهدِ لبِ يار دگر کام نديدند

غافل ز همه کسب و تجارت به دو عالم
جز سرو قد يار متاعی نخريدند

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    بهمن 28, 1398

    سلام و درود

    از پرده برون شد سخنِ عشق به يکبار

    دستمریزاد

    تقدیمی : 🌷

    از دری ، دیوار بینی رخ نما
    وحدتی با کثرتی جلوه ،دلا

    جام ساقی را طلب از روزگار
    جرعه ای بخشد بنوشی مست لا

    ولی اله بایبوردی

    28 / 11 / 1398

    🌈🌈🌈🌈🌷🌈🌈🌈🌈

    • هزاران سپاس از لطف و اشعار ارزشمندتان
      بهره ها بردم از محضرتان

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا