🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شهر

(ثبت: 219233) اسفند 25, 1398 

 

❆ #شهر:

شهری است شب
مابین پلک های تو
چشم که می بندی
سیاه می شود شهر روشنم

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#شعر_سپکو
@ZanaKORDistani63

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    اسفند 25, 1398

    شهر روشن مرا با نگاهت زیبا کن

    ای عشق !!!!

    سلام

    استاد فلاحی عزیز

    سپاس از اشتراک گذاری

    تقدیمی : 🌈

    شهر روشن را چسان تعریف کور
    زاده کوری ، کورِ مادرزاد ، پور

    بی نوا ، کورانِ مادرزادها
    جستجو انوار را بی جلوه نور

    ولی اله بایبوردی

    25 / 12 / 1398

    🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

    • سعید فلاحی

      اسفند 25, 1398

      درودتان
      🌹🌷🌺🌹🌷🌺در پناه خدا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا