🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شهر

(ثبت: 259262) اردیبهشت 16, 1402 

 

یک شهر پاییز
شاخه ای زمستان
تابستان
تیر میکشد
نقاشی ام بهاری ست
بی فروردین
اردیبهشت تمام

فاضله هاشمی غزل

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 16, 1402

    سلام دخترم

    زیباست
    آفرین

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌🌹🌱

  2. فاضله هاشمی

    اردیبهشت 16, 1402

    سلام سپاسگزارم

  3. علی زمان خانمحمدی

    اردیبهشت 16, 1402

    هزاران درودتان باد ارجمند و گرانمایه پاینده باشید به مهر

  4. فاضله هاشمی

    اردیبهشت 16, 1402

    سپاسگزارم مهربان 🌹

  5. یاسر رشیدپور

    اردیبهشت 17, 1402

    بسیار عالی بود شاعربانوی گرامی ، 
    درود فراوان نثارتان
    🌹🌷🌷🌺🌺🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا