🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شهید مدافع حرم …

(ثبت: 788) بهمن 23, 1394 

تــــو شهیــد مــدافـــع حــرمـی

ارجمنـــد و عـــزیـــز و محترمی

زنــــده ای در جــوار رحمت حق

هستـــی جــــــاودان لا عــــدمی

شـادمـــــان در کنــار کوثر عشق

بـــــا علــــی همکلام و همقـدمی

تو رها از هوس ، شکستــــه قفس

مــــا گرفتــــار رنج بیـش و کمی

تو شمیـم کتیبــه هــــــای ضریح

شــــور مرثیــه هــــای محتشمی

روی دوش ملائـــک ملکــــــوت

نقشبنــــد عبــــــــارت علمـــی

عـــــدل را بـــازوان نیـــرومنــد

مشت محکــم بـه گرده ی ستمی

***

ای سحاب عمیـــــم رحمت حق

بر دل و جــــان مـــا ببــار دمی

ما همه خــاربـن تـــو سروسهی

ماهمه قطــره قطــره ها تو یمی

از تـــو داریـــم التمــاس دعــا

گوشه چشمی ، عنایتــی ، کرمی

گر تو باشــی به یـــاد مـا دیگر

چه ملالی؟چه محنتی؟ چه غمی؟