🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شور ِ غزل

(ثبت: 259095) اردیبهشت 11, 1402 

 

دوباره با غزلت قدرت ِ شراب شکست
سکوت ِبغض ِعطش انعکاس آب شکست

تمام ِ پنجره ها نام ِ تو به لب دارند
تویی که در گذرت شرم ِ انتخاب شکست

هوای هر غزلت شعله ور ز احساس است
سکوت ِ آیینه در قاب ِ آفتاب شکست

دوباره شور ِ غزل عاشقانه می جوشد
نماز ِ نافله در شوق ِ استجاب شکست

بیا که مست ِ غزل می شوم قلمدوشت
دعای عاطفه امشب هوای خواب شکست

فضای ذهن ِ مرا عاشقانه رنگی کن
غزل ترانه بگو قهقه رباب شکست

به دست ِ باور ِ تو دل سپرده ام برگرد
تمام ِ فاصله ها با طلای ناب شکست

 

طلعت خیاط پیشه

 

 

 

 

نظرها 17 
  1. محمد رضا شرعی ( شبگرد )

    اردیبهشت 11, 1402

    ماه بانوی سرزمینم
    ادیب فرهیخته

    زیبا بود و لذت بخش

    دوباره شور ِ غزل عاشقانه می جوشد
    نماز ِ نافله در شوق ِ استجاب شکست

    لذت وافر بردم
    سپاس

    • طلعت خیاط پیشه

      اردیبهشت 11, 1402

      جناب شرعی ارجمند
      ازلطف شما سپاسگزارم
      در پناه خدا پاینده باشید
      🌺🌸🌺🍃

  2. معین حجت

    اردیبهشت 11, 1402

    درود فراوان شاعر دیار کریمان …
    حقیقتا که :
    دوباره با غزلت قدرت شراب شکست …

    حظ بردم از این غزل دلنشین، خدا نگهدارتان باشد، طلای نابِ کرمانی …👏👏👏💐💐💐

    • طلعت خیاط پیشه

      اردیبهشت 11, 1402

      جناب حجت همشهری ارجمندم.
      از محبت شما بی نهایت سپاسگزارم
      شادکام باشید
      🙏🌺💐🌺💐🌿🍃

  3. علی معصومی

    اردیبهشت 11, 1402

    درود های فراوان
    ارجمند
    ♤♤♤
    زیبا می سرایید
    ♡♡♡
    🍃🌺🍃🌺🍃

    در پناه خدا

    • طلعت خیاط پیشه

      اردیبهشت 11, 1402

      جناب معصومی
      از حضور پر مهرتان ممنونم
      شادکام باشید
      🌺🌸💐🌿🍃

    • طلعت خیاط پیشه

      اردیبهشت 11, 1402

      جناب معصومی ارجمند
      از لطف شما سپاسگزارم
      🙏🌹🌹🌹💐🌿🍃

  4. سیدمحمدرضا لاهيجی

    اردیبهشت 11, 1402

    دوباره در غزلت انقلابِ ناب نشست

    خیالِ تازه، تبِ تندِ پیچ و تاب نشست

    ردیف و قافیه برخاست آیه آیه و باز

    کنارِ دستِ قلم جوهرِ شراب نشست

    • طلعت خیاط پیشه

      اردیبهشت 11, 1402

      خوش آمدید دکتر ارجمند و عزیز از بداهه زیبای شما بی نهایت خوشحال شدم .لطف کردید
      در پناه خداشادکام باشید
      🙏❤️🙏❤️🙏❤️

    • طلعت خیاط پیشه

      اردیبهشت 11, 1402

      استاد طارق ارجمند
      از حضور پر مهر شما ممنونم
      در پناه عشق خدا پاینده باشید
      🙏🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌿🍃

  5. طارق خراسانی

    اردیبهشت 11, 1402

    سلام و درود

    غزلی ناب مهمان شاعر گرانمهر پاک بودن نعمتی بزرگ است

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌👌🌹🌱

  6. سیما انبائی

    اردیبهشت 11, 1402

    عشق کردم
    درود ها
    💚💚💚💚

  7. سیمین حیدریان

    اردیبهشت 12, 1402

    سلام و درودها گرانقدر
    زیباست چون همیشه 🌹🌹🌹 👏

  8. غلامحسین جمعی

    اردیبهشت 13, 1402

    درود و سپاس بزرگوار دستمریزاد زیبا و خوش تراش و شکستنی است! 🙏🙏🙏🙏

  9. علی زمان خانمحمدی

    اردیبهشت 14, 1402

    هزاران درودتان باد ارجمند و گرانمایه زنده و پاینده باشید

  10. فاضله هاشمی

    اردیبهشت 16, 1402

    عاشق بمانید بانو

  11. شیدا شهبازی

    اردیبهشت 21, 1402

    سلام و درودبسیار زیباست

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا