🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شکارچی

(ثبت: 215259) مهر 2, 1398 

و پدر خواست
تا او را آزاد کنم
بیچاره پرنده!
پناه به سیم برق آورد!

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. مينا امينی

    مهر 2, 1398

    سلام آقای نعمت پور
    مانا باشید و موفق

    • بانو امینی
      سپاس که همیشه هستید
      بهترینها نصیبتان از روزگار
      شادزی

  2. طارق خراسانی

    مهر 2, 1398

    سلام

    کوتاه زیبایی َست

    فقط نگران نبا‌‌ش
    پرنده ی زیبایت هنوز زنده است
    میدانی چرا؟
    چون یک رشته سیم برق آن پرنده زیبا را خشک نمی کند.

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌿

    • درود بر شما
      سپاس از نگاه شاعرانه و مهر حضورتان
      شادم از بودنتان
      در پناه حق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا