🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شیر

(ثبت: 219113) دی 22, 1398 

 

💢 #شیر:

شیر می باید بود
در این راز بقای دنیا
گربه ی دست آموز است
شیرِ در سیرک

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#شعر_سپکو
@ZanaKORDistani63
سپکوسرای میخانه
کانال شعرهای سپکو(سپید کوتاه) سعید فلاحی(زانا کوردستانی)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. شیران رها از سیرک جهانی

    شیر مردان روزگارند

    سلام و درود

    استاد فلاحی ارجمند

    تقدیمی : 🌸

    جان من شیران هر یک اجتماع
    از بقا عمری بگیرند انتفاع

    دست آموزانِ دنیایی ببین
    با تقاضا عرضه کالا ،ابتیاع

    ولی اله بایبوردی

    22 / 10 / 1398

    🌸🌸🌺🌷🌺🌸🌸

  2. ❤️❤️❤️🌹🌹🌹🌹
    باسلام و درود آقای غلاحی عزیز
    زیبا بود و ارزنده
    زنده باشید
    🌹🌹🌹

    • سعید فلاحی

      دی 25, 1398

      درود
      ممنونم
      🙏🙏🙏🙏🌹در پناه خدا

    • سعید فلاحی

      دی 25, 1398

      درود
      ممنونم
      🙏🙏🙏🙏🌹در پناه خدا باشید

  3. مهتاب

    دی 22, 1398

    🌿💐

    • سعید فلاحی

      دی 25, 1398

      درود و ادب
      🌹🌷🌹🌷🌹🌷🌹🌺سپاس از حضورتان

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا