🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شیعه

(ثبت: 217083) آبان 22, 1398 

شیعه بودنهای ما یک ادعای خام بود
دفتر مشق و کلاس درس ما , یک دام بود

هر چه گفتند , ما به تعبیری دگر پرداختیم
هر چه ما کردیم یک کردار بی فرجام بود

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. درود بر شما

  2. ولی اله بایبوردی

    آبان 22, 1398

    درودها استاد

    دلنمیراد

    تقدیمی : 🌸

    خُلق نیکی ها زبانزد ،هر کجا
    عشقِ والی هر کجا رؤیت دلا

    با عملکردی به ارکان شیعه ای
    آرمانی ، مکتبی ، پیدایِ ما

    ولی اله بایبوردی

    22 / 08 / 1398

    🌸🌸🌺🌷🌺🌸🌸

    • هزاران سلام گرانقدر استاد
      همواره افتخار شاگردی شما را دارم

    • هزاران سلام استاد گرانقدر
      ممنونم
      همواره از لطف شما بهره مندم

  3. الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة علی ابن ابی طالب علیه السلام…
    شیعه بودن افتخار است و محب بودن در مرتبه بعد و بغض نداشتن آخر از همه.
    خدا توفیقمان دهاد استاد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا