🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شیههٔ کاتالیست در پیستِ مرگ

(ثبت: 252390) آبان 2, 1401 
شیههٔ کاتالیست در پیستِ مرگ

 

از هر ضلع‌مان
که زمان رد می‌شد
ما را دریغ
بیدریغ بود!

ـــــــــــــــــــــــ
سیدمحمدرضا لاهیجی
ساکوتی.هند
ـــــــــــــــــــــــ