🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 صدای تقدیر

(ثبت: 232367) مهر 18, 1399 
صدای تقدیر

 

اگر جز آغوش من
جای دیگری
آرام می گیری…
فراموشم کن!

محمدرضانعمت پور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. سلام و درود
    بسیار زیبا است
    در پناه خدا
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا