🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 صندلیِ زبان‌ دراز

(ثبت: 255170) دی 29, 1401 
صندلیِ زبان‌ دراز

 

چه جایِ ما باشد
چه جایِ عشق
هر دو نیمکت خالی‌ست!

 

ـــــــــــــــــــــــ
سیدمحمدرضا لاهیجی
ساکوتی.هند
ـــــــــــــــــــــــ

 

 

 

 

نظرها
  1. سلام

    شب بر شما خوش

    والا چه عرض کنم ان شاءالله که خیر است

  2. سلام جناب دکتر مدهوش

    شب خوش

    از لطف و بزرگواری همیشه شما سپاسگزارم

    پیوسته سلامت باشید و سعادتمند

  3. سلام و درود جناب استاد یغمایی گرانفدر

    شب خوش

    کوچک نوازید و بزرگوار

    سپاسگزار و خاکسارم

  4. سلام و درود جناب استاد معصومی

    شب خوش

    از لطف حضور و مهربان نگاه جضرت عالی سپاسگزارم

  5. سلام و درود بر شاعر و ادیب توانمند پاک نظر و گوهراندیش

    شب خوش

    از لطف و بزرگواری شما سپاسگزار و خاکسارم