🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 صندلی ها«آرکاداش»

(ثبت: 260386) خرداد 9, 1402 

 

تا دوباره تو
بر صندلی خاطر من بنشینی
میز ها را هل داده ام

 

فاضله هاشمی غزل

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. دوباره بر صندلیِ خاطره
    خیالت لبخند
    نگاهت پلّه پلّه پلکم را ورق
    رنگین‌کمان
    نقّاشی می‌‌کند جادهٔ چشم را!

    چه‌می‌داند آیینه
    دیروز چمدان
    خسته بستی
    به بهشت وابسته‌ای مادر!

    #فاضله_هاشمی

    • فاضله هاشمی

      خرداد 9, 1402

      به جبین
      شیرین و زرد
      شله
      شعله زعفران
      دارد چشمان تو

  2. معین حجت

    خرداد 9, 1402

    درود 👏💐

  3. محمدعلی رضاپور

    خرداد 9, 1402

    سلام و درود
    خاطر تان شکوفا

  4. درودتان….یکی به سنتی می خواست مفرده ای بگوید اینطور از کار در می آمد:
    تا که بر صندلی خاطر من بنشینی
    میزها را همه هل داده ام و در خطرم!

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا