🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 طلوع…

(ثبت: 1524) اردیبهشت 31, 1395 

راسِ نگاهِ منتظرِ من طلوع کن

پیش از غروبِ بغضِ غریبانه در غروب

از مشرقی که چشمِ تو در آسمان شود

می بارد از ترانه ی من واژه های خوب

درگیرِ یک تسلسلِ بیمارگونه ام

در من، طلوعت از لبِ دیوار آرزوست

چون پرده بیقرارِ توام پشتِ پنجره

چون کودکی که خنده ی بسیار آرزوست

تصویر می کنم که تن از خاک کنده ای

این آرزو نهایت رویای خانه است

بیش از هزار قرن اگر از تو بگذرد

یادت قرارِ خلوتِ این آشیانه است

ارغوان

نظرها
  1. طارق خراسانی

    خرداد 1, 1395

    سلام و درود

    میلاد نور مبارک باد

    دستمریزاد بانو…………………………………………………………………..

  2. امید محبی (راد)

    خرداد 1, 1395

    درود فراوان

    شعر زیبایی بود لذت بردم

    فکر میکنم بعضی از کلمات را میشود اصلاح کرد

    با احترام

  3. بیش از هزار قرن اگر از تو بگذرد

    یادت قرارِ خلوتِ این آشیانه است

    سلام بانو

    وقتی اخرین جملات ( سطرها ، مصراع ها و …) شعری اثر گذار و دلنشین باشن ، حال و هوای حاصل از خوندن اون شعر در وجود مخاطب ماندگارتر خواهد بود و چه بسا تا ساعت ها ذهنش رو به خودش مشغول نگه داره . 

    بیت پایانی این شعر زیباتون ، چنین خصیصه ای داشت …

    برقرار باشید

  4. سمانه تیموریان

    خرداد 2, 1395

    عرض سلام 

    بسیار زیبا بود . مرحبا 

    در پناه حق